Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ad 1) existuje

ad 2) existuje

ad 3) normativy na žáka jsou stejné pro státní i soukromé školy. Investiční peníze, tuším, soukromé školy od státu nedostávají a považuji to za logické.

ad 4) bezpředmětné. Nikde zaostalé venkovské pustiny nemáme. Je zde třeba řada Američanů, kteří na požádání chodí do škol, případně se věnují mládeži mimo školu ( Englisch cluby, English campy). Též našich mladých lidí, kteří nějakou dobu žili v cizině a je schopných učit, je dostatek.

ad 5) jak zde již někdo napsal, platy již nejsou tak nízké, aby musely raketově růst v poměru k jiným odvětvím. Spíše jde o atmosféru na školách, méně byrokracie, více prostoru kvalitním učitelům a společenské ohodnocení. Pokud zlobí žák, nechť je potrestán žák a ne učitel.

Bohatství společnosti záleží i na poctivosti, zkušenosti a pracovitosti. Víc, než si myslíte!

Dnešní článek p. Zieglera k tématu školství hodnotím jako podstatnější.

0 0
možnosti

P88a29v47e78l 75Z16e60m21a48n

8. 11. 2015 22:38

naprostá naivita, cesta k finančnímu bohatství je více ve známostech než ve vzdělání, a když už jsem tu tak narychlo:

add 1) propojení naráží na problém, že dítě v 14-15 letech většinou ještě neví čím by chtělo být, tedy vaše úzké propojení je z tohoto pohledu velmi diskutabilní

add 2) dítě na univerzitě ? srovnejte si hlavu než napíšete takový nesmysl

add 3) byrokratické kecy o ničem, v papírech a nařízeních řešení nenajdete

add 3+4) dokud bude Praha a další velká města brutálně vykrádat venkov pomocí zákona o rozpočtovém rozdělení daní, návrh na tyhle malé dotace je přesně dle vašeho milovaného EUbolševického mustru, všechny oberu a pak jim část vrátím a donutím je aby mi byli za ty spadlé drobky ze stolu vděční

add 5) v platech to není, ale v atmosféře ve společnosti kdy do vyučování kváká nejen kdejaký ouřada, ale i kdejaký zelený fašoun, a kdejaká "neziskovka" , už teď jsou platy učitelů slušné v porovnání s odbornými manuálními profesemi

1 3
možnosti

Vaše vnímání bohatství je omezeno na finance? Smutné.

1) právě proto, že ještě dítě neví, kým by chtělo být, mělo by mít kvalitní představu o tom, co ho kde čeká a učitelé by měli být vzděláváni a neustále si doplňovat nové poznatky právě prostřednictvím univerzit. Čekal jsem různé reakce, jen ne označení tohoto bodu za "diskutabilní".

2) Nejprve si to přečtěte pořádně, než někomu vyčtete nesmysl. Moc bystrý nejste.

3)bezobsažné, nechávám bez reakce

3+4) Praha regiony nevykrádá, naopak je to ekonomickou výkonností nejúspěšnější region ČR

5) Je to o platech. Všude platí, že dostanete nejlépe takového pracovníka, jakého jste si ochoten zaplatit.

1 2
možnosti
Foto

hloupoučké a naivní ... Rv

1 3
možnosti
  • Počet článků 340
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1791x
Finanční analytik, manažer, absolvent FMV VŠE.

Předseda regionálního výboru TOP 09 Písecko, člen krajského výkonného výboru TOP 09 v jižních Čechách.

Kandidát č.51 za TOP 09 & KDU-ČSL Společně pro jižní Čechy.

Farmář a lesník.

Pravicový, prozápadní, proevropský.

Sledujte mne na facebooku: www.facebook.com/martinprochazka007