Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Mily pane, kdyz uz napisete A napiste i B.

0 0
možnosti
JC

Hlasoval jsem proti vstupu do EU. Přesto jsem byl do tohoto spolku pouhou třetinou spoluobčanů zatažen. K EU necítím žádné přátelství a žádnou loajalitu a budu-li moci ji někde nějak škodit, s radostí to učiním. EU je mým nepřítelem.

2 0
možnosti
KK

Schopnost bruselu se reformovat je stejná jako schopnost RVHP se reformovat.

Je to celkem logické, poddaní brblají a dožadují se reforem, bruselská byrokracie je zatím spokojená, jejím zájmem je prostřednictvím komplikované a poddanými neovlivnitelné legislativy udržet nereformovatelné spojení s lobisty a snadno umlčet rebely. :-/

0 0
možnosti
PM

No já si raději na místo u snídaně na výletě chvíli počkám, než abych polovinu jídla co jsem si přinesl musel předat tomu, kdo mi držel to místo. A tu společnou večeři s miliardáři si musíme sakra dobře zaplatit. Jestli jsou hlavní výhodou EU dotace, tak já naopak tvrdím, že je to to nejhorší, co nás mohlo potkat.

6 1
možnosti
JL

Píšete, že děláme málo pro to, abychom byli následováníhodní a atraktivní. Ono je to ale bohužel dost těžké. Např. Maďarsko loni na svých hraniccích postavilo plot. Sice se to ukázalo, jako dobré řešení, které ostatní země nakonec následovaly, ale na atraktivitě to Orbánovi a Maďarsku stejně nepřidalo. :-P

1 1
možnosti
KV

U mně ano, přidalo.

0 0
možnosti
AB

Co dělat, když se partnerství mění v postavení využívané kolonie, kdy se budování společného bohatství, respektive bohatství nadnárodních koncernů mění díky jejich podvodům v ostudu dopadající ekonomicky i na nás (VW) a podobně. Jde o to zvážit, zda být relativně osamělý, ale svobodný nebo otrokem ve vynuceném manželství.

4 0
možnosti
JS

Proč by vystoupení z EU, potamžo zrušení současné podoby EU mělo znamenat hned osamělost a izolaci... Proč nespolupracovat, neobchodovat atd. Atd............

6 2
možnosti
RS

Spolupracovat a obchodovat můžeme i teď, nehledě na to, že jako člen EU jsme pro ostatní země v EU víc důvěryhodní (resp. díky EU legislativě mají větší šanci, že tu s nimi jena tak nevyjebou)

3 0
možnosti
MS

Není partner jako partner. Když vás někdo neustále peskuje, vychovává a poučuje jako malého fracka, raději nakonec zůstanete bez něj. :-/

5 2
možnosti
VM

No, já to vidím takhle. EU reformovatelná není, protože není politický zájem ji jakkoli reformovat. Naopak, diktátorské tendence se stupňují. A o tom, že je něco špatně, nasvědčuje i připravované referendum v Británii o vystoupení, které má stále více podporovatelů. Ano, vstupem do EU jsme se dostali k dotacím. (S prací to bylo horší, zacházeli s námu hůř jak s běženci) Ale co nám tyto dotace, ve skutečnosti vlastně půjčky, protože to co vybereme, musíme postupně zase vrátit, přinesly. Korupci, destabilizaci a pokřivení trhu. Podle odhadů, je ročně placeno do EU a zároveň z Česka vyváděno daleko víc, než vybereme na dotacích. Jsme zemí, z níž je vyváděno nejvíce peněz v celé Evropě. Tak co jsme získali. Jsem obyčejný člověk, nevyvážím, nedovážím, nerozhoduji o dotacích, nejsem v žádné neziskovce. A proto tvrdím. Byli jsme před EU a budeme i po ní.

11 4
možnosti

Ale nebudeme. Pohrdneme-li ochranou EU, bude nás chránit Rus. A této ochrany já už jsem nabažen až dost!

3 5
možnosti
  • Počet článků 340
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1791x
Finanční analytik, manažer, absolvent FMV VŠE.

Předseda regionálního výboru TOP 09 Písecko, člen krajského výkonného výboru TOP 09 v jižních Čechách.

Kandidát č.51 za TOP 09 & KDU-ČSL Společně pro jižní Čechy.

Farmář a lesník.

Pravicový, prozápadní, proevropský.

Sledujte mne na facebooku: www.facebook.com/martinprochazka007