Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D87a88n80n75y 98G49a81j40d89o54š 8434406660591

Víra, že TOP a ODS dostojí svým slibům a bude realizovat politiku snižování daní a osekávání zbytečných státních výdajů, je tak naivní, že by ji nemohl vyslovit snad ani žák první třídy Základní školy. Tyto strany v minulosti zvedaly daně a regulovaly jak jen mohly a jak jim Brusel řekl.

+1/0
30.4.2017 18:07

J87a61k92u57b 48Č74e75r45n44ý 5277584711329

Nejhorší je, že Babiš není socan přesvědčením, ale z vůle svých PR. Sobotkovi aspoň věřím, že to fakt myslí upřímně ( :D ), ale Babiš si voliče jen kupuje. Stát je jen správce, noční hlídač, ne chůva. A podle tohohle přesvědčení budu i volit.

+1/0
25.4.2017 15:45
Foto

Š13i61m64o64n 37H40l37i91n44o83v13s54k58ý 1214916465797

Přesně tak, Babiš je skrytý socialista a už dlouho je to zřejmé. Pořád chce něco regulovat. Zavedl EET a kontrolní hlášení, má na svědomí podvody s dotacemi na Čapí hnízdo, a svou politikou ještě likviduje konkurenci Agrofertu. Já volím rozhodně TOP 09, to je nejslušnější strana, která chce dát věci do pořádku.

+1/−1
25.4.2017 12:08

J94o32s43e36f 82L64e88b48d78u29š24k38a 4272583723465

Ano, daně jsou zbytečně vysoké, státní správa přebujelý a drahý moloch, místo sociální sítě je to sociální peřina zneužívaná nemakačenky. Ale ani ODS, ani TOP, ani Babišovci nejsou ti, kteří by dokázali něco na tom změnit. Vždyť z toho právě tihle žijí. Tedy jen pěkné kecy, vábnička na voliče a po volbách nějaké kosmetické úpravy. A zřejmě úpravy ve stylu Kalouska, kdy zavedl superhrubou mzdu a tím vlastně zvýšil o pár deseti EK procenta daň ze mzdy a vydávali to za snížení daně.

Tedy ani TOP, ani ODS, ani Burešem nevolím.

+2/0
25.4.2017 11:28
Foto

M83a27r12t59i27n 51P94r81o56c42h13á81z64k11a 9935792232110

Pane Lebeduško,

superhrubá mzda byla ne úplně šťastným výsledkem tehdejšího křížení třech volebních programů, nepocházela od Kalouska, ale z Modré šance ODS. Tam spolu s dalšími reformami dávala smysl, bohužel z ucelených programů zbylo jen torzo.

Proč prošlo? I proto, že tehdy se o vedlejších nákladech práce jakoby nemluvilo, vládla levice a ta opravdu nechtěla, aby se občané zajímali o ten ohromný rozdíl mezi nákladem zaměstnavatele a tím, co si zaměstnanec odnese domů. Dnes je povědomí o skutečné výši zdanění mnohem vyšší. A pokud se již daň nebude vypočítávat ze superhrubé mzdy (prakticky je to jedno), rozhodně trvám na tom, aby byla tato výše povinně uváděna na výplatních páskách.

0/−1
25.4.2017 18:58

D90a75n17n42y 64G82a45j50d97o23š 8774296970981

V současné době bych za jednou z mála stran, která je schopná dělat skutečnou pravicovou politiku, je Strana svobodných občanů. Bohužel se tam asi nedostane.

0/0
30.4.2017 18:12

V84l51a97d93i50m51í96r 48H88r39u53b27ý 4627943674659

Kde máte pravici? Žvást o 150 mld. které nechá občanům ODS neobstojí, pokud neříké, kde ušetří. A to chce oproti současným plánům (v budoucnu 1,7 % HDP) zvýši výdaje na zbrojení na 2 % (dalších cca 15 - 18 mld.). Sliby o pečených holubech patří levici a jiným populistů. Pravice sděluje, kde peníze ušetří (a pak možná rozdá; nebo sníží zadlužení).

Program ODS je neuvěřitelně levicový. Někde mezi současnou ČSSD a poválečnou KSČ.

+1/−1
25.4.2017 10:11

V27l33a62d19i26m17í62r 48H76r14u46b48ý 4317963814709

Paní Hrušková, cvo na programu ODS vidíte pravicového?

Věřte, že i mě mrzí, že láká výhradně levicové voliče (snad s výjimkou těch zbrojních výdajů).

0/0
25.4.2017 15:19

J90i14ř87í 24K59u95č41e33r70a 5468571544476

Teoretické rozdělení pravice a levice je celkem přesné. Bohužel pravice (ODS, TOP) v tomto státě dojeli právě na levicové vládnutí, vybrat od lidí a přerozdělit pro své vybrané. Babiš chce vybrat ještě víc a přerozdělit hlavně pro sebe, někteří mu ještě tleskají a říkají tomu podnikání, jde ale jen o tvrdý postup proti jakékoliv konkurenci, vše v rámci vlastní rukou napsaných zákonů. Sobotka chce obdarovávat kde koho, hlavně když to mediálně dobře zní, vybírat bude od těch co se brání nejméně, protože na protesty nemají čas, malý a střední podnikatelský stav.

+4/0
25.4.2017 9:16
Foto

P95a27v28e26l 44M13a61c21h44a60č18e47k 5611542283

Takový blog by měl být označen jako předvolební agitka nebo ukázkový názor naivního voliče.

ODS i Topka předvedli, jakou závaznost pro ně mají předvolební sliby a programy... nic než cár papíru.

Babič není ani tak levičák, jako spíš ukázkový populista a velmi vypečený podnikatel, který velmi "správně" využívá/zneužívá svého postavení pro své firmy a je mu zcela jedno, jak bude fungovat hospodaření státu a ostatních, hlavní je vlastní profit.

+3/−1
25.4.2017 8:58

F53r25a76n97t35i65š13e12k 97P35e41t55r85í15k 6635771204451

TOP09 již dostala šanci a v praxi se ukázal její levicový charakter.

Jenom blbec sahá dvakrát za sebou na horké kamna.

+2/−1
25.4.2017 7:44

T30o59m68á42š 86P20í62c31l 3626533511427

TOP 09, jejíž hlavním programem je "více Bruselu, více dotací, více čerpání", rozhodně nelze považovat za pravicovou stranu.

+5/−1
25.4.2017 7:41
Foto

M94a16r80t63i35n 45P79r53o52c49h70á84z71k40a 9395492822110

Více Bruselu neznamená více dotací a čerpání. EU je prostředek k liberalizaci světového obchodu, otevření přístupu na trhy, pro nás jako exportní ekonomiku klíčová věc. Přečtěte si více o naší evropské politice, Váš současný pohled neodpovídá realitě.

0/−2
25.4.2017 8:10

J97o40s57e78f 29L67e18b90d92u24š54k82a 4322173953265

EU je prostředek ochranářské politiky a důkazem je zaostávání EU v oblasti vědy, technologií, ekonomiky i zdražování všeho pro své občany. EU je brzda ekonomiky a sklouzává čím dál tím víc k socialismu. Neomarxistické nápady prosazované EK, nesmysly typu směrnice o zbraních spíš připravují půdu pro nástup diktatury, protože jen diktátor se bojí ozbrojených občanů.

+3/0
25.4.2017 11:33

J71i16ř20í 16Ř60e21z38n49í59k 4572292383915

Nemám nic proti snižování daní, ale nejdříve je snad nutné splatit státní dluh. Až se tak stane, tak je možné podnikat další experimenty.

0/−3
25.4.2017 7:33

J13i18ř63í 90Ř14e73z32n74í86k 4252872483795

Tedy že se k ideji splatit státní dluh postaví negativně právě ti minuskáři, to mě docela překvapuje.

0/0
25.4.2017 9:59

J61o56s46e56f 32L98e78b61d33u77š38k54a 4602483813385

Jenomže jak ODS, Tak TOP, tak socani, lidovci i babišovci státní dluh jen zvyšují.

+2/0
25.4.2017 11:35

B49o36h64u98m36í12r 20Š79i59m57e30k 3791380324354

Tak dnes, Martine, bez karmy!

ODS a TOP 09 mají krásnou pravicovou rétoriku, ale ve zdravotnictví znají jen a jen levicové sociální inženýrství!

Andrej Babiš je především podnikatel a jako takový je to pravičák. Ale naši voliči dali sociálním demokratům moc k převálcování. A tak státní rozpočet neuhlídal. Proklamovat Babiše za levičáka není pravdivé.

Vy se spíš bojíte toho, že jako máme Trumpa u nás na Hradě, můžeme mít předsedou vlády Berlusconiho. Ale to je o něčem jiném!

Pravda je, Martine, víc než ideologie!

:-)

+1/0
25.4.2017 7:17
Foto

M57a59r24t63i16n 50P79r94o94c60h63á57z57k25a 9185742342950

Dnes to není o zdravotnictví a s tou výhradou nesouhlasím.

Že je někdo podnikatel z něj nedělá pravičáka. Praktická politika Andreje Babiše je svou filosofií levicová a opravdu za to nemůže pakt se sociálními demokraty. Více kontrol a více regulace je jeho vlastním tažným tématem. Chce celý stát řídit jako firmu, svojí firmu a ostatní podnikatelé jsou v tom jeho holdingu podřízené dcerky.

+2/0
25.4.2017 7:32

B20o86h87u84m37í10r 12Š98i25m75e93k 3751530144734

Martine, pokud nesouhlasíte s tím, že máme socialistické zdravotnictví a šíbrujeme ho do komunistického, je to Vaše věc, ale já jsem v tom a vidím do toho. Navíc je to stříknuté mafiánstvím!

Tak jednoznačně přisuzovat podnikateli jeho politické zaměření není tak jednoduché. Tomáš Baťa byl jednoznačně svobodomyslný pravičák, ale se sociálním cítěním. Dnes bychom to přirovnali sociálnímu učení Církve.

Pokud by to byla skutečná ideologie TOP09, vyhráli byste volby!

Váš pohled na Babiše vnímám jako ideologický, ale opět je to Vaše věc. Jen si Vás dovolím upozornit, že s antibabišismem Kalouskova TOP09 volby nevyhraje.

+1/0
25.4.2017 9:40
Foto

M62a73r48t20i67n 86P42r88o71c16h51á20z92k44a 9545632462420

Proto pomáhám TOP09 tvořit pozitivní program jak jen mi to omezený volný čas dovolí. Že je dnešní zdravotnictví socialistické s Vámi souhlasím, nesouhlasím s tím, že je socialistické ve vizích TOP09. Alespoň ne v těch verzích z mé ruky;-)

0/0
25.4.2017 19:03

B91o52h93u34m55í60r 98Š87i21m74e36k 3901310964894

Jsem na to zvědavý! Tomáš Julínek z ODS se pokusil jen o pseudopravicový přístup a neuspěl. Bez svobody lékaře svodně léčit pacienta podle optimální léčby v super kvalitě a únosné ceně a bez osobní odpovědnosti pacienta za proplacení zdravotní péče žádnou skutečnou, ani pravicovou reformu neuděláte. Viz moje články na iDnes. Nesplníte-li tyto podmínky, pak stavíte jen na sociálním inženýrství a o žádný pravicový přístup se nesnažíte!

0/0
25.4.2017 21:25

V19l47a56d31i42m45í33r 14H45r76u91b91ý 4557473614819

Prosím? Ta rétorika je pravicová? Ale jděte.

0/0
25.4.2017 10:13

B83o51h80u29m58í23r 63Š84i36m44e41k 3941210914814

Nevím, zda mluvíte o Babišovi nebo ODS nebo TOP09.

+1/0
25.4.2017 10:26

V95l13a63d70i12m18í39r 41H95r24u59b11ý 4787173974269

O rétorice se píše v druhém odstavci příspěvku a jsou uváděny pouze ODS a TOP.

0/0
25.4.2017 15:21

V14l69a92d17i41m17í42r 14H82r12u25b35ý 4307533514189

Ministr financí je silný podle toho, jak silným chce být. Tři roky vítězily zájmy ČSSD, protože za to dala Babišovi pokoj. Takže Babiš sehrál divadlo nesouhlasu a pak (s malinko sníženou částkou) souhlasil. Vždy. Kdyby "třísknul do stolu", tak by ČSSD ustoupila. Ale proč by to dělal, že?

+1/0
25.4.2017 10:16

B41o23h30u89m46í18r 29Š84i68m90e79k 3491500254474

To je Váš pohled, můj je jiný, ale zatím se nefackujeme a to je dobře.

0/0
25.4.2017 10:24

V80l66a51d34i63m13í58r 77H23r11u47b44ý 4807643874339

Váš pohled je jiný? Jako že Babiš je bezmocný? Není. Má přenejmenším jednu zbraň: opustit koalici. Ale proč by to dělal, že?

0/0
25.4.2017 15:23

B64o10h38u21m42í98r 77Š40i44m77e23k 3661900914934

Samozřejmě, Babiš není blbej!

0/0
25.4.2017 21:27

V32l25a59d89i71m27í93r 72H94r40u75b85ý 4187803294959

Jistě. Proto má Agrofert

0/0
25.4.2017 21:41

S30v68a61t67o17p51l46u16k 46Č87e38c66h 1715207631542

Hlavně,aby se vrátila premiérka Nagyová a její kamarádi.

+1/−1
24.4.2017 23:44
Foto

M96i50r56o72s63l69a25v 38M33a34c52e12k 5601795810192

tomu nerozumím. Vaše vláda, pod vedením Miroslava Kalouska zvýšila darebácky DPH a nyní chcete lidem namluvit, že snížíte daně ?

+5/−3
24.4.2017 23:04
Foto

M74a25r54t58i49n 55P86r85o37c31h32á10z16k39a 9275972892280

Vládu vedl Petr Nečas, nikoliv Miroslav Kalousek. A DPH byla zvýšena, zatímco část sociálního pojištění byla navrácena do kapsy občana prostřednictvím druhého pilíře důchodové reformy. Socialisticko-oligarchická vláda zrušila druhý pilíř a zvýšené DPH ponechala. Ehm, kdo tedy zvýšil daně? ;)

+4/−4
25.4.2017 0:07

L23u54b21o14š 66C96h44l19u64m56s70k64ý 2960705728825

Ehm, pro kolik procent pracujících byl druhý pilíř výhodný? Ehm, o kolik vzrostla základní a snížená sazba DPH za bačování pana Kalouska na MF?

+4/−1
25.4.2017 0:29

B18o32h64u75m68í68r 28Š34i71m56e39k 3961400434164

Tak druhým pilířem důchodové reformy bych se mnoho neoháněl. Pro mne to vždy smrdělo rozkradením mých peněz, které bych tam vložil, i rozkradením státem přidaných peněz z důchodového účtu! Proto mne neiritoval zánik druhého pilíře.

+3/−1
25.4.2017 7:21

V39l57a48d74i24m22í40r 16H88r12u77b89ý 4897253634479

No, to rozkradení vám nakukal Bohoušek. Když neměl jiný volební tahák. Že začal ihned po zrušení druhého pilíře doporučovat pilíř třetí (a dokonce zvyšuje státní pobídky) jste jaksi nepostřehl. Přito zde je to riziko ještě o něco větší.

Tak co - bylo to tím rizikem, nebo nezbytností něco, co připravily předchozí vlády zničit. (Víte, že druhý pilíř navrhla komise, jmenovaná vládami ČSSD? Víte, že návrh na druhý pilíř oslavně přivítala vláda Paroubkova /do doby, než chtěl Paroubek vládnout s Marťany - ti reformu nepodporovali/ s ministrem financí Sobotkou, píšícím na reformu oslavné ódy?)

0/0
25.4.2017 10:27

B24o76h50u63m58í38r 70Š92i50m96e80k 3171360634374

O Vámi popisovaných Sobotkových návrzích nic nevím a že druhý pilíř připravoval již Paroubek s marťany také nevím. A je mi to v podstatě jedno. Nechci být okrádán podruhé!

0/0
25.4.2017 14:32

V78l16a17d94i50m83í39r 66H92r15u54b74ý 4857523154799

Pak ovšem víte kulový.

0/0
25.4.2017 15:28

J19o94s15e75f 47L12e71b22d88u60š67k67a 4862583123365

Celá ta důchodová reforma byla vše možné, jen ne důchodová reforma. Pokud se domníváte, že snižování daní se provádí pprostřednictvím navyšování sazby DPH, pak nemám co dodat.

0/0
25.4.2017 11:39

V82l94a81d49i15m84í96r 54H19r32u75b76ý 4167323894839

Důchodová reforma byla připravována Bezděkovou komisí v době vlád vedených premiéry z ČSSD (a s panem Sobotkou jako ministrem financí). Návrh byl parlamentními stranami projednán a všemi (v š e m i /kromě.../) s výjimkou KSČM s reformou vysloven souhlas. Špičky stran se dohodly, že předsedové těchto stran podepíší memorandum, že po blížících se volbách se zasadí o její realizaci.

Ale - tu máš čerte kropáč. Pan předseda Paroubek se rozhodl, že vládu sestaví s Marťany. A protože Marťané (jak výše uvedeno) s pilířem nesouhlasili, rozhodl se pan Paroubek na poslední chvíli memorandum nepodepsat a odpor proti (do té doby vychvalované) reformě se stal hlavním volebním tématem ČSSD.

V nesmyslném hanění druhého pilíře pokračoval i Paroubkův pohrobek Sobotka (neb ho nic lepšího nenapadlo). To je důvod zrušení druhého pilíře.

Dobře připravená reforma byla rozcupována výhradně z politických, přesněji populistických důvodů, v žádném případě z důvodů věcných.

0/0
25.4.2017 15:42

D54a90n15n68y 34G90a25j89d55o48š 8374626350361

Socialisticko-oligarchickou reformu. Proč by měl stát zvýhodňovat některé produkty na úkor druhých. Petr Mach přišel s jiným řešením (tzv. Rovný důchod) Všichni budou odvádět nějakou rovnou minimální částku a všichni dostanou stejný důchod... Myslím, že to s kým si lidé naspoří a jak si lidé naspoří, by státu mělo být jedno a neměl by se vůbec o to zajímat.

0/0
30.4.2017 18:21

V39l20a19d71i34m79í66r 17H35r98u72b39ý 4977413784819

To zvýšení DPH nebylo až tak "darebácké". 4 % snížené sazby měla pokrýt náklady (tolik potřebné a buhužel zrušené) důchodové reformy. Se zrušením reformy se to teprve stalo darebáckým. Darebáctvím vlády současné.

O další jedno procento byly zvýšeny obě sazby na omezenou dobu dvou roků - pokrytí proglémů globální krize. Dva roky uplynuly, současná vláda zákon zrušila a tím skončilo i navrácení o 1 procentní bod zpět. Darebáctví vlády současné. (Jen mimochodem: ten zákon po oněch dvou letech uvažoval celkové snížení DPH.)

Nejdarebáčtější je pak Vaše tvrzení.

0/0
25.4.2017 10:22

L37u44b69o62š 98C62h66l86u46m36s55k54ý 2860785588665

Jo a výpadek v příjmech sanujeme jednotnou sazbou DPH 25%. Kalouskův sen. Bože jak na takové sliby ještě může někdo skočit. Kalouskovo "Za této situace by daně zvyšoval jen idiot" je nezapomenutelné. Volte mě, já vám vrátím 90%.

+1/−2
24.4.2017 23:01
Foto

M43a98r59t51i96n 48P25r63o83c81h61á16z37k55a 9185862552850

Já bych rád viděl jednotnou sazbu daně na 15% a byl bych rád, kdyby se podařilo stát natolik zefektivnit co nejdříve.

+3/−1
25.4.2017 0:04

L85u37b98o68š 49C92h83l63u27m47s10k18ý 2500915988225

To bych rád viděl také, ale tahle myšlenka, jak praxe potvrdila, se naprosto neslučuje s TOPkou. Musíte hledat jinde.

+2/−1
25.4.2017 0:26
Foto

M87a10r91t63i28n 52P61r18o55c71h16á58z98k90a 9505682262860

Já nehledám, ale tvořím ;) TOP09 byla, je a bude mým postojům nejblíže.

0/−1
25.4.2017 6:55

B20o18h73u59m45í42r 13Š96i39m73e71k 3841690724154

Ideologie ano, ale praxe ve zdravotnictví je bohužel pouze levičácká!

U más lékař nemůže svobodně podnikat! Svobodné podnikání je ve zdravotnictví přenecháno jen mafiánům!

+1/0
25.4.2017 7:25

L44u91b89o43š 92C77h40l65u91m20s49k11ý 2420935118595

Jak můžete tvořit ve straně, jejíž mantrou jsou nepřímé daně a snít o 15%.

+1/0
25.4.2017 21:52
Foto

P88e98t75r41a 63H79a83v13e61l88k55o67v91á 8443493362

Pokud by si měli občané ČR rozhodnout o své vlastních financích úplně sami, tak by zcela zrušili veškeré daně a zdravotní a sociální pojištění, nyní diktované jasně státem. To je celkem jisté. Jak bychom ale pak utáhli školství, policii, hasiče, státní správu, penze, zdravotní a sociální, je otázkou. Také nám roste celkem dost náš dluh.

0/−2
24.4.2017 21:57

A24n67t64o96n72í38n 59R93e10č67e71k 9265502416530

Na toto jak utáhnout policii, hasiče, vojáky atd. odpověď získáte na Haiti. Tam totiž téměř vůbec daně nemají. Všechno se musí platit, třeba rodiče i učitele ve škole, pokud učí jejich děcko.

0/−1
24.4.2017 22:45



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.