Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Kdyby by došlo k tomu, o čem píšete ve vašem P.S., tak žádnej svetr už potřebovat nebudete a ti co chodí do solárka zbytečně vyhazují peníze. A starosti byste měl úplně jiné než nějaký plyn.

1 3
možnosti
JZ

Zasloužená karma:-)R^

2 0
možnosti
PS

P48a26v20e77l 11S11i79t96a36ř

26. 2. 2022 22:54

Z fanatiků jako jste vy mám úplně stejně blbej pocit jako z Putina. Hitler když už nevěděl a nemohl kudy kam neváhal posílat na frontu děti a kdyby měl tehdy atomovku tak by jí neváhal použít. Ostatně amíci ji měli a taky moc neváhali. No ale Putin jí má. A má jich hodně. Když ho srovnávate všichni s Hitlerem uvědomte si toto. Třetí světovou se vším všudy co to znamená snad nechce nikdo. Mimo vás zdá se. Ono je něco jiného totálně rozbít a zlikvidovat země jako je Irák, Afghánistán, Libye nebo Sýrie a něco jiného země jako je Rusko nebo Čína. Dobře to nedopadlo u těch prvně jmenovaných, natož u těch druhých. A nezkoušejte mě řadit mezi nějaký rusofily nebo tak něco, na blití je mi z nich stejně. Jen nemám ten rudý hadr před očima a z opravdový třetí světový mám fakt obavy. To pak totiž i u nás může vypadat jak teď na ukrajině.

2 6
možnosti
MP

Já mám rovněž obavy z jaderného konfliktu, ale nemyslím si, že sezení se založenýma rukama, zatímco nepřítel útočí na partnerskou zemi, není ta cesta, jak mu zamezit.

3 0
možnosti
  • Počet článků 340
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1791x
Finanční analytik, manažer, absolvent FMV VŠE.

Předseda regionálního výboru TOP 09 Písecko, člen krajského výkonného výboru TOP 09 v jižních Čechách.

Kandidát č.51 za TOP 09 & KDU-ČSL Společně pro jižní Čechy.

Farmář a lesník.

Pravicový, prozápadní, proevropský.

Sledujte mne na facebooku: www.facebook.com/martinprochazka007